اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۳۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 04 May 2024
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج « عیسی قلی پور» معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی خراسان را تسلیت گفت.
وزیر ارشاد درگذشت «عیسی بخشی» از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفتبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: شادروان حاج عیسی قلی پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می بخشید.

این پیام افزوده است: دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از بیادماندنی ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد با نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان ۱۴ اردیبهشت‌ماه پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: