اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 April 2024
امیر دریادار ایرانی مطرح کرد؛
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و این ماموریت تا دریای سرخ ادامه خواهد یافت.
اسکورت کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران تا دریای سرخ توسط ناوگروه‌های نداجابه گزارش عصرپرس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری رژه روز ارتش درخصوص وضعیت ماموریت ناوگروه‌های نداجا در آب‌های بین المللی اظهار داشت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و این ماموریت تا دریای سرخ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ما کشتی‌های‌مان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشورهای دیگر نیز حفاظت کنیم.

امیر دریادار ایرانی در جمع خبرنگاران حاضر در رژه نیز با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: مدت‌هاست که  موازنه قوا در منطقه با وجود نیروهای مقاومت تغییر کرده  و با عملیات «وعده صادق» به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با عملیات « وعده صادق» به همه جهان ثابت شد که یک قدرت واقعی و یک قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کنند.

امیر دریادار ایرانی گفت: دولت های منطقه باید بیدار شوند و خواست مردم خود را انجام دهند و متوجه شوند که ملت های خود چه می‌خواهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: